Informatyka 5

25.03.2020

klasa V – karta pracy

1.04.2020

Wejdź na stronę
https://scratch.mit.edu/

Zainstaluj na swoim komputerze program Scratch lub załóż konto na platformie. Możesz wtedy tworzyć swoje projekty online.
Proszę, aby uczniowie ćwiczyli i rozwijali swoje umiejętności w programie Scratch. Możesz skorzystać ze strony.
http://wiki.mistrzowiekodowania.pl/index.php?title=Strona_g%C5%82%C3%B3wna

Dla chętnych na ocenę:
Utwórz własny projekt w Scratchu, zapisz go i prześlij na adres   olga_k1@op.pl   do  8.04.2020r.

8.04.2020

Utwórz na pulpicie swojego komputera folder o nazwie Informatyka.

Wykonaj kartkę świąteczną w wybranym przez siebie programie. Swoją pracę zapisz pod nazwą Kartka świąteczna w folderze Informatyka. Następnie prześlij ją na adres olga_k1@op.pl do 15.04.2020r.

Wesołych Świąt!!!

Pozdrawiam!

15.04.2020

Temat: Tworzymy grę dla jednego gracza.

Proszę o zapoznanie się z treścią podręcznika rozdział 5 i 6 str. 88-92

https://ebook.migra.pl/dlaucznia.php?book=65

Proszę o wykonanie ćwiczenia  11 str.89  oraz  12 str.90.

Następnie wykonaj ćwiczenie 13 str. 92. Do programu zapisanego w ćw.12 będziecie wprowadzać zmienną. Proszę przed wykonaniem tego ćwiczenia o dokładną analizę przykładów 5 i  6 na str. 91.

Dla chętnych ćw.14 str.92

Powodzenia!

22.04.2020

kl.5 lekcja5 

29.04.2020

kl.5 lekcja6

06.05.2020

kl.5 lekcja7

13.05.2020

kl.5 lekcja8

20.05.2020

kl.5 lekcja9

27.05.2020

kl.5 lekcja10

03.06.2020

kl.5 lekcja11 sprawdzian
kl.5 lekcja11 sprawdzian pdf
kleks    jeziora    nośniki
kleks pdf    jeziora pdf    nośniki pdf

10.06.2020

kl.5 lekcja12